23 januari, 2015

Waarom bloggen?!

Tja... Waarom bloggen? Ik vraag het me ook wel eens af. Ik blog dus al heel
lang, maar met aardig wat pauzes ertussen. Zo ook nu weer. Naar mijn vorige blog waarin ik meedeelde dat ik weer begin met bloggen, heb ik niks meer geupdate. Ik vind bloggen leuk, dat staat vast. Maar toch neem ik er nog steeds niet echt de tijd voor. Ik stel mezelf de vraag wel eens; waar wil je dan over bloggen? Er komen dan talloze dingen naar boven en ontplof ik bijna van inspiratie, maar dit gebeurt altijd als ik in bed lig en eigenlijk wil slapen. Of me hoofd loopt over van inspiratie en is het zoveel dat ik gewoon weg niet weet hoe en waar te beginnen, ik wil te veel en te snel! Toch typ ik nu dit blogje, want ik wil doorgaan. Lijstjes zijn echt mijn ding, als ik dat niet doe loopt alles in de soep. Dus zo moet het toch gaan lukken als ik dat ook voor mijn blog ga doen.



X. Samm!
Every story has A end, but in real life every end is A new begining…

1 opmerking: