24 oktober, 2014

Wie ben ik??!!

Naar een behoorlijke lange tijd echt helemaal niks met mijn blog gedaan te hebben, waag ik vanaf vandaag een nieuwe poging!

Laat ik eerst eens beginnen met mijzelf voor te stellen!

Mijn naam is Sam dus :), 27 jaar en woon al mijn hele leven in het gooi.
Ik ben 3,5 jaar samen met de liefde mijn leven en al ruim 1.5 jaar getrouwd.
Samen hebben wij een mooie zoon, Mexx, van net 1 jaar. Die ik met veel liefde en zorgzaamheid opvoed. Met z'n 3en wonen wij in een heel lief, schattig huisje met een heerlijke grote tuin waar wij ook wat eigen groente verbouwen. En natuurlijk genoeg ruimte om te spelen voor onze Mexx. (oke, de tuin is nog steeds niet helemaal af) Naast mama zijn werk ik ook nog in de kinderopvang, als pedagogisch medewerken op een baby groep en 2 middagen op de BSO (4-7jr) en dat vind ik harstikke leuk en geniet enorm van mijn werk. Mijn creativiteit kan ik daar goed in uiten, en probeer ik leuke dingen neer te zetten. Creativiteit is dan ook echt mijn ding, maar ik moet hier wel toegeven dat ik er thuis soms te weinig tijd voor neem.
Waar ik nog meer van geniet? Leuke dingen doen, herinneringen maken , iets moois om op terug te kijken, genieten met mijn gezin, familie en vrienden.

Eten, Bio, wijn, winkelen, zwemmen, schaatsen, vakantie, strand, varen, koken, feestjes, films, lezen, creativiteit, zijn allemaal woorden die zeer zeker op mijn van toepassing zijn.

Ik denk dat ik nu wel een kleine impressie heb geven over mijzelf.
Je bent natuurlijk vrij om vragen te stellen, tips en opmerking te geven!

X. Samm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten