06 maart, 2015

Spring is almost there!

Het is maart, ik hou van deze maand! Waarom? Omdat de lente dan in aantocht is.
Het duurt niet lang meer in ieder geval! Ik ben iemand die alle seizoenen wel kan waarderen
maar ik ben al wel gauw uit gekeken op een seizoen, of noujah, vooral de winter. Zodra de
gezellige december maand voorbij is en er geen vries periode aankomt *als in, we kunnen schaatsen* mag de lente van mij wel beginnen. Schaatsen vind ik enorm leuk, zodra het eerste ijs er is, en manlief zijn opa het teken heeft gegeven op de loosdrechtse plas (hij is ijsmeester) zijn wij niet van het ijs af te slaan. Helaas hebben wij niet echt meer strengen winters met ijs en schaats pret (de laatste keer is al 2 jaar geleden en van korte duur).
Dus zodra december is afgelopen beginnen bij mij de lente kriebels als!! En vooral, zomer is dan ook weer een stuk dichterbij! Met Mexx  en manlief heerlijk banjeren in de speeltuin of het speelbos, terrasjes pakken, waterpret in de achter tuin, heerlijk fietsen, varen/zonnen/zwemmen/op het eiland spelen en relaxen, ow ik kijk er zo naar uit!!!!
Afbeeldingsresultaat voor spring is in the air




X. Samm!
Every story has A end, but in real life every end is A new begining…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten